watermelon

Dienas Bizness - TIRGUS LĪKNE - UZ AUGŠU 10.09.2015

13/09/2015

2015 gada 10 septembrī, avīzē "Dienas Bizness" tika izveidots pielikums par prezentreklāmas nozari Latvijā. Piedāvājam jums izlasīt SIA "WATERMELON" valdes locekļa Edgara Vaišļas atbildes uz DB žurnālistes Lāsmas Vaivares jautājumiem.

 

„Pēc mūsu novērojumiem šobrīd prezentreklāmas tirgus ir augošš - par to liecina gan klientu aktivitātes, gan nozares uzņēmumu apgrozījumi. Uzskatām, ka tas ir tieši saistīts ar Latvijas ekonomikas izaugsmi kopumā, līdz ar to saasinās konkurence starp uzņēmumiem, kuriem ir nepieciešams veikt papildus mārketinga aktivitātes,” tā kompānijas valdes loceklis Edgars Vaišļa

Jautāts, kā vērtējams šis gads, viņš atzīst, ka „dolāra kāpums ietekmēja prezentreklāmas tirgu. Piegādātāji bija spiesti pacelt produktu cenas, ietekmējot arī mūsu cenu politiku.” Savukārt par eksportu šajā nozarē var runāt visai nosacīti. „Katrā valstī starp prezentreklāmas uzņēmumiem pastāv asa konkurence un piedāvāto reklāmas suvenīru klāsts un cenu līmenis prezentreklāmai visā Eiropā ir līdzīgs. Vienīgais var runāt par netiešo  eksportu kur mātes kompānija Latvijā pasūta reklāmas suvenīrus visām meitas kompānijām, kuras atrodas citās valstīs,” spriež E. Vaišļa.

Arī E. Vaišļa norāda - uzņēmumi rūpīgāk domā, kādus reklāmas suvenīrus iegādāties. „Ja kādreiz klienti kā prezentreklāmu izvēlējās kancelejas un biroja preces, tagad jau tie meklē ko interesantāku un digitālajam laikmetam piemērotāku, piemēram, pildspalvas ar skārienjūtīgajiem uzgaļiem, ekrānu tīrītājus, maciņus planšetdatoriem utt. Taču tas nenozīmē, ka, piemēram, vienkāršus blociņus vai pildslpavas vairs nepasūta nemaz,” viņš saka. DB 2015 gada 15. Septembris. Lāsma Vaivare