watermelon

Iepazīsti NINA RICCI zīmolu

01/03/2016

     1932. gadā Nina Ričī ( angļu val. Nina Ricci) izveidoja savu Parīzes modes namu. Raksturīgā iezīme ir elegance. Tā kļuva slavena, pārstāvot sievišķību caur izsmalcinātu greznumu, tajā pašā laikā veidojot apzināti vienkāršu stilu. 

 

     Apvienojot greznus materiālus ar modelēšanu, šūšanu un viņas apņēmību, Nina Ričī kļuva par sinonīmu mūsdienu modei. Viņas galvenais mērķis bija izcelt katras sievietes personību, piedāvājot klasisku garderobi, priekšroku dodot dabīgumam.

     Vīrišķīgi produkti vienmēr ir bijusi daļa no zīmola Ricci. Īpaši ar "Ricci club" veikalu un panākumiem bagāto 1989. gadu ar "Ricci club" smaržām.

     Dzimusi 1883. gadā Turīnā, Nina Ričī pārcēlās uz Monako kopā ar savu ģimeni. Pēc tam viņa apmetās Parīzē, kur pavadīja 20 gadus, pilnveidojot savu mākslu, sevi kā mākslinieci un attīstot savas nepārspējamās tehniskās prasmes. Viņas misija – lai sievietes izskatās skaisti un ar jaunības dzirksti. Valkājot viņas dizaina apģērbus, tie sievietes mugurā izskatījās kā smalkuma, svaiguma un laipnības apvienojums, tāpat kā ziedam ziedot.

Pilnu NINA RICCI dāvanu klāstu jūs varat apskatīt šeit NINA RICCI